Vásárlás, első látásra.

screenist

screenist

Screenist: 3 új technológiai megoldás, ami új alapokra helyezi a marketingkommunikációdat!

Konverziónövelő, kampány aktivizáló és fogyasztói magatartást elemző megoldások a Screenisttől

2019. október 01. - scrn

 

A látszólag csendes felszín alatt a Screenist igencsak aktív hónapokat tudhat maga mögött.  Most jött el az idő, hogy a háttérben zajló eseményről bővebben is beszámoljunk. 

 

A Screenist  - amint arról korábban többször is beszámoltunk - segítségével azonnal megvásárolhatjuk a képernyőn látott terméket, méghozzá anélkül, hogy hirdetések rontanák el a felhasználói élményt. Voltaképpen a világ legkirályabb online vásárlási platformja születik, amelynek bárki a részese lehet, hiszen a termékelhelyezés így nem csak az óriásbüdzsével rendelkező világcégek kiváltsága, hanem bárki élhet vele, aki a saját termékkategóriájában gyorsan reagál és licitál (és hogy miért működik a termékelhelyezés: tudd meg itt!).

Ahhoz, hogy egy ilyen rendkívül precíz és összetett rendszer létrejöjjön, egy sor olyan médiatechnológiai fejlesztésre is sor került, amelyek nem csupán a Screenistről szólnak, hanem egyéb területeken is széles réteg - elsősorban természetesen a reklám- és médiaügynökségek, valamint a hirdetők - hasznára válnak az üzleti szférában. A médiatechnológiai megoldások iránti érdeklődés óriási, hiszen minden cég szeretné tudni, hogy a reklámra költött pénz melyik része kidobott pénz, és mi az, ami valós eredményeket hoz. 

“Igen, az elmúlt évek fejlesztései több önálló, a maga jogán is megálló marketinghatékonyság-növelő megoldást eredményeztek - mondja Jakab Tibor CEO. - Elsősorban konverziónövelő, kampány aktivizáló, fogyasztói viselkedést elemző megoldásokról van szó, amelyeket az elmúlt időszakban potenciális megrendelők és ügyfelek segítségével egyaránt teszteltünk.” 

Ez a pár hónap a szakember beszámolója szerint arról szólt, hogy a Screenist által létrehozott, marketing-hatékonyságot növelő fejlesztése a végfelhasználók által használt platformokhoz igazították, és megkezdték a tárgyalásokat azokkal a piaci szereplőkkel, amelyek a leginkább képesek a termékekben rejlő lehetőségek kiaknázására. De nézzük csak, miről is van szó pontosan…

A Screenist Campaign Activator lényege, hogy a statikus offline hirdetés - legyen szó tévéreklámról, print hiredetésről vagy klasszikus óriásplakátról  - a Screenist által fejlesztett megoldás segítségével “bekapcsolhatóvá” válik. A fogyasztót különféle aktivitásösztönző feature-ök kapcsolják a termékhez, így nem csak aktívabb a vásárló, de egyúttal egy igen komoly adatbázis felépítésére is lehetőség nyílik. 

A Screenist Conversion Booster szintén a marketingkampányok hatékonyságát segíti. Segítségével a termék vagy szolgáltatás közvetlenül válik elérhetővé, vagyis a Screenist a célközönséget gyakorlatilag házhoz hozza. 

A Screenist Customer Behaviour Analyzer lényege, hogy a Screenist a fogyasztói magatartás minden apró nüanszát figyeli és elraktározza, így aztán a big data miatt pontos képet kaphatunk arról, hogy a vásárló honnan érkezik a kívánt platformra, mire kattint, mit vásárol, milyen pontan távozik az oldalról vagy a hirdetési felületről. 

Jelenleg is dolgozunk a fenti marketing-hatékonyságot növelő fejlesztések ooptimalizálásán, valamint a reklám- és médiaügynökségekkel és hirdetőkkel folytatott tárgyalások is megkezdődtek, ezzel párhuzamosan ugyanakkor a Screenist a folyamatos piackutatás irányába összpontosítja erőit. A cél az, hogy mind a befektetői, mind pedig az ügyféloldalról kapott visszajelzések alapján még precízebben alkalmazkodjon a piaci igényekhez. 

Most érdemes követned a fejleményeket, hiszen hamarosan elkészül a Screenist applikációja, ami ezeket a technológiai újítasokat tető alá hozza, és ami az ügyfelek már meglévő appjébe is beépíthető. Ha pedig szeretnél ezen az egészen új online platformon hatalmas kedvezménnyel fizetőeszközhöz jutni (márpedig miért is ne szeretnél, gondoljunk csak a bitcoinból lett milliomosokra), akkor maradj velünk: érdemes!

Ha elsők között akarnál értesülni a Screenist új feljlesztéseiről, vagy kedvezményesen vásárolni a részvényből, akkor kövess minket a Linkedinen, vagy iratkozz fel a hírlevelünkre, a Telegram csatornánkra, vagy a Twitterünkre

Stay tuned!

A bejegyzés trackback címe:

https://screenist.blog.hu/api/trackback/id/tr4815181694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása