Vásárlás, első látásra.

screenist

screenist

Ezért vegyél Screenist-tokent most, amikor óriási bónusszal kaphatsz

2019. október 01. - scrn

A Screenist IEO-ra készül. Ez azt jelenti, hogy most elképesztően kedvező feltételekkel lehetsz te is egy aktuális piaci trendekre épülő, profi fejlesztésű, dinamikusan növekvő ökoszisztéma része, amely rövid időn belül akár hússzoros hasznot is hozhat a konyhára. Mutatjuk, hogyan...

Az aktuális piaci trendek és igények mentén született és fejlődik

A Screenist sikerének kulcsa, hogy olyan környezetre épül a teljes koncepció, amely a médiafogyasztás és a hirdetési piac alakulásának tendenciáihoz maximálisan illeszkedik. Nézzük csak, mi történik: a tévé háttérbe szorul, az emberek a különféle digitális eszközeiken nézik a filmeket, videókat, klipeket, méghozzá egyre nagyobb számban és léptékben, egyre több mozgó tartalom születik. 

A hagyományos reklámok egyre kevésbé jutnak el a nézőkhöz, a többség ugorja, egyre többen blokkolják a médiafogyasztást megzavaró hirdetéseket. Az online hirdetés leginkább hatékony eszköze ma egyértelműen a termékelhelyezés: amikor látjuk, hogy Forrest Gump milyen tornacsukában futja végig az államokat, és magunk is vágyni kezdünk egy ilyen cipőre. A Screenist világában persze nem csak a Nike-hoz hasonló óriásoknak osztanak kártyát, hanem gyakorlatilag minden piaci szereplő megjelenhet: a kutyapóráz mögötti cégtől kezdve egészen addig, akitől megrendelhetők a bögrék, amiből a sztár iszik. 

Hasít az in-app marketing is: sokszor nemhogy a lakást nem akarjuk elhagyni vásárláshoz, még csak az alkalmazásból sem akarunk kilépni, hogy újat nyisson meg. Nos, a Screenist épp erről szól: azonnali, biztonságos és tranzakciómentes vásárlási lehetőséggel köti össze azt, amit a mozgókép mutat. 

A Statista felmérése szerint az e-commerce éves szinten 4,5 trillió dolláros biznisz, az online hirdetési piac keretében pedig - a  maga éves 10,2 százalékos növekedése mellett - a Mordor Intelligence adatai szerint csak az USA-ban 129 milliárd dollár cserélt gazdát 2019-ben. Ha olyan befektetést szeretnél, ami néhány éven belül egészen biztosan jelentős hasznot hoz, ez az a terület, amivel képtelenség mellélőni. 

Megvan a tökéletes technika a Screenist mögött

A Screenist a blockchain tökéletesen átlátható, ellenőrizhető, biztonságos rendszerét használja ahhoz, hogy a taggereket (a filmeket néző, és az adott időkódnál terméket megjelölő médiafogyasztókat), a validátorokat (akik ellenőrzik, hogy az adott termék tényleg megfelelő címkét kapott) és a terméktulajdonosokat (akiknek a termékéről szó van) összekösse. 

Igen, ezeknek  a szereplőknek mindegyike profitál a jelenlétből, ugyanakkor egy ilyen összetett, gyorsan működő rendszert, ahol bevételek mozognak a világ minden részéről, hagyományos pénzügyi keretek között képtelenség volna menedzselni. Sem a dollár, sem az euró, sem egyéb valuta nem alkalmas mikrotranzakciókra, hiszen a nagy banki költség miatt nem érné meg kisebb-nagyobb utalásokkal operálni. 

A token egyfajta kriptopénz, aminek lényege épp az, hogy a rendszeren belül működik, könnyű vele bánni, nincs külső szereplő vagy tranzakciós költség, működését nem befolyásolják egy-egy ország belpolitikai eseményei, az egész világ a közös piac része, és a felhasználóbarát megoldásokkal elfedett komoly fejlesztésen alapuló tokenizált minőségbiztosítás garantálja, hogy mindenki a pénzéhez jut, és hogy ez a pénz akár dollárra, euróra vagy bármilyen egyéb valutára is beváltható. 

Pénzünk meghússzorozása is benne van a pakliban

Amikor 50 Cent új albuma, az Animal Ambition 2014-ben kijött, a rapper a menedzsment unszolására lehetővé tette, hogy a rajongók Bitcoinnal is fizethessenek a letöltésért. Akkoriban, gyakorlatilag az elsők között, 50 Cent 700 Bitcoinra tett szert, 463 ezer dollárt fektetett a sztoriba. Négy évvel később a Bitcoin ára a magasba szökött, és a rapper 7 millió dollárt kaszált, ahogyan rajta kívül még sokan hússszorozták meg a vagyonukat az elkövetkezendő időszakban. Aki akkoriban fanyalgott a Bitcoin szó hallatán, most garantáltan veri a fejét a falba. Ismerős, ugye? 

Persze azóta világszerte számos startup próbálkozott hasonló nagy dobással, 10-ből 9 azonban rendszerint elbukik. A Screenist mögött ugyanakkor egy olyan profi, kitűnő szakemberekből álló csapat áll, amely hat éve lépésről lépésre azon dolgozik, hogy az IEO sikeres legyen. Jakab Tibor CEO már több saját maga által alapított vállalatot futtatott fel és adott el. Kevesen tudják, de rendkívül kompetitív piacon is sikerre vitte a projektjeit, és a világ egyik legnagyobb szakmai befektetőjenek adta el vállalatait, azon kívül Jason King neve is garancia a sikerre. 

150 millió token - mennyi lesz a tiéd? 

A Screenist most IEO-ra, vagyis Initial Exchange Offeringre készül, amelynek lényege, hogy a cég egy jónevű, nemzetközi piacon elismert nagy partnerrel közösen hajtja végre a kibocsátást, ez tehát gyakorlatilag olyan, mintha a NIKKEI-en, TSE-en vagy a Nasdaq-on vásárolnánk meg a tokent, hiszen az minden tőzsdei bevezetés szempontjából szükséges kritériumnak megfelel. Összesen 150 millió token kerül kibocsátásra. (Olvasd el az erről szóló részletes cikkünket, itt találod!)

Az IEO-ban rejlő hatalmas lehetőség épp az, hogy a limitált számú tokenekhez itt és most az elején elképesztő bónusszal lehet hozzájutni, és ennek minden centjét a cég saját növekedésére fordítja. Aki most vesz tokent, az 33 százalék garantált bónuszt kap, vagyis ha 100 dollárt Screenist-tokenbe fektetsz, 133-at kapsz érte. És hogy ezt mikor veheted ki? Nos, a tőzsdei kibocsátás pillanatától kezdve a tőkét - vagyis a 100 dollárt - bármikor ki lehet venni, de a hasznot - a 33-at - a kisbefektetőnek 6 hónapig bent kell hagyniuk, míg az 50 ezer dollárnál nagyobb pénzeket mozgató, egyedi megállapodással rendelkező tulajdonosoknak két évet kell ehhez várniuk.  

Dinamikus növekedés!

Értelemszerűen ahogy egyre közelebb érkezünk a jól előkészített tőzsdei megjelenéshez, a bónusz csökken: 2-3 hónap múlva már csak 22 százalék lesz, majd 11, de egy ponton túl nem a bónusz az, ami miatt megéri tokenbe fektetni, hanem a tény, hogy a fizetőeszköz értéke annak terjedésével párhuzamosan dinamikusan növekszik - ahogyan ez a BitCoin esetében is történt. Ez azt jelenti, hogy minden befektetett 100 dollár után potenciálisan akár a hússzoros érték, vagyis 2 ezer dollár is ütheti a markunkat, miközben igazán nem kockáztatunk, hiszen a tőkeösszeget már hat hónap után kivehetjük. 

Kétszámjegyű növekedés? Igen!!

Ha ez most kissé elrugaszkodott elképzelésnek tűnik, érdemes visszagörgetni a cikk elejére: az egész Screenist-ökoszisztéma katalizátora ugyanis a brutális gyorsasággal növekvő e-kereskedelem és a minden más csatornát maga mögé utasító online hirdetési piac aktuális fogyasztói magatartásra épülő kiaknázása, ergó ezen a területen a két számjegyű növekedés éves szinten teljesen megszokottnak számít.  

Ne feledd, Screenist-tokenből csak 150 millió darab van: érdemes most lépni, hogy a lehető legjobb feltételek mellett fialjon a pénzünk, egy abszolút 21. századi, közösségi ökoszisztéma mentén. 

Ha elsők között akarnál értesülni a Screenist új feljlesztéseiről, vagy kedvezményesen vásárolni a részvényből, akkor kövess minket a Linkedinen, vagy iratkozz fel a hírlevelünkre, a Telegram csatornánkra, vagy a Twitterünkre

Ugye tudod, mi a következő lépés?

 

Stay tuned!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://screenist.blog.hu/api/trackback/id/tr8415180572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása