Vásárlás, első látásra.

screenist

screenist

Miért borítékolható a Screenist IEO-jának sikere?

2019. október 01. - scrn

A Screenist i IEO-ra, vagyis Initial Exchange Offeringre készül. Mi is ez igazából, és mi garantálja azt, hogy sikeres lesz ez a lépés? Elmondjuk, hogy időben tudj lépni, és kihasználni a startupban rejlő lehetésgeket!

 

Az IEO, és amit igazából jelent

Az IEO lényege a tokenek kibocsátása a tőzsdei bevezetést megelőzően, amikor is kiemelkedően jó feltételekkel juthatunk ehhez a sajátos, belső körben működő, de idővel akár hagyományos valutára is váltható fizetőeszközhöz Nem titok, hogy a startupok jellemzően azért bocsátanak ki tokeneket, hogy működésüket finanszírozzák, tehát igen olcsón lehet ezekhez jutni. 

analytics-3088958_1280_1.jpg

 

Az IEO sikerének kulcsa, hogy a Screenist egy jónevű, nemzetközi piacon elismert nagy partnerrel közösen hajtja végre a kibocsátást, ez tehát gyakorlatilag olyan, mintha a londoni tőzsdén vagy a Nasdaq-on vásárolnánk meg a tokent, hiszen az minden tőzsdei bevezetés szempontjából szükséges kritériumnak megfelel. 

A jó hír tehát, hogy az IEO ezelőtt nemismert biztonságot jelent a befektetőnek. Ne feledjük, hogy ezen a ponton a tokennek jegyzett market-making ára van, és ha az IEO sikeres - vagyis kellő mennyiségű token talál gazdára -  a token a tőzsdén már szabadáras… tehát a határ a csillagos ég, gyakorlatilag beláthatatlan, mennyit hoz a konyhára ettől a ponttól. 

Időben érdemes lépni!

A tokenek száma limitált, a Screenist esetében összesen 155 millió token kerül kibocsátásra. Itt is a szűkösség elve érvényesül, a hagyományos árupiaci működéshez hasonlóan: aszály idején a búza drága, megfelelő időben, amikor bőven termett, ugyanakkor olcsón hozzá lehet jutni . 

A folyamat elején tehát, amikor még pár tucat felhasználó van csupán, a jutalom-rendszer tokenjeit fillérekért meg lehet vásárolni, ám minél inkább bővül, annál kevesebb lesz a token, és ahogy egyre többre mutatkozik igény, az értéke is folyamatosan növekszik. Gondoljunk csak a BitCoinra, ami kezdetben igen olcsó volt, aztán nagyjából megsokszorozza az értékét, ahogy egyre többen kattantak rá a banki tranzakció és külső közvetítő nélküli, bármilyen apró egységre osztható kriptopénz lényegére. 

“A Screenist esetében a kezdeti, bevezető szakaszban 33 százalékos bónuszról beszélünk, vagyis 100 dollárból 133 dollárom lesz, és hat hónap elteltével a tőkeösszeget - tehát a 100 dollárt - akár ki is vehetem kisbefektetőként, míg a nagyobb összegeket mozgató tulajdonosok két év után juthatnak a tőkeösszeghez. “

Mivel persze a token bármennyi ideig - három hónapig vagy akár három évig - birtokolható, és ez idő alatt egy vagy több tőzsdére is bevezetésre kerül (a Screenist egyik tagja, Jason King az Egyesült Arab Emirátusokban az ottani IEO tőzsdén bír hathatós szaktekintéllyel, míg másik az Államokban), a token értéke real time is dinamikusan növekedhet elvégre az online reklámpiac a product placement irányába mozdul el, ergó a piackutató cégek szerint óriási robbanás várható ezen a területen. 

Miért érdemesa NIS a bizalomra? 

A fentiekből jól látszik, hogy mi is az a Screenist-token (NIS), hogyan működik és hogyan hozhat a potenciális befektető számára bő pénzt, ugyanakkor a végén ott a kérdés: miért pont ők, miért bíznánk pont az online reklámpiac forradalmi, megszokottól eltérő, ugyanakkor az abszolút sikertendencia irányába mozduló megoldását támogató tokenizáció üzleti sikerében? 

A Screenist mögött egy olyan profi, kitűnő szakemberekből álló csapat áll, amely hat éve lépésről lépésre azon dolgozik, hogy az IEO sikeres legyen. Pontosan ismerik a fogyasztói magatartást formáló aktuális tendenciákat és az online marketing-trendeket, amelyek mentén a projekt egyre szélesebb rétegek elérésére képes. 

Maga a CEO, Jakab Tibor már több saját maga által alapított vállalatát felfuttatta és eladta. Kevesen tudják, de rendkívül kompetitív piacon is sikerre vitte a projektjeit, és a világ egyik legnagyobb szakmai befektetőjének adta el vállalatait. Így nem kérdés, hogy ezt a projektet ezzel a háttérmunkával A Screenist-team abszolút képes sikerre vinni. 

Emellett érdemes azt is megemlíteni, hogy folyamatosak a találkozók és a konzultaciók a világ vezető filmgyártóival, akik részt vesznek a termek kialakításában. Nagy informatikai cégek támogatják a projektet, akik infrastruktúrájukat és humán erőforrásaikat is mozgósították már a Screenist számára. Olyan nem várt segítség ez, ami jól mutatja, milyen potenciált látnak ezek a vállalatok a projektben.


Nem véletlenül: a Screenist-token technikai háttere úgy került megalkotásra, hogy nemzetközi szinten széles tömegek bevonására is képes legyen. Az erről szóló részletes cikkünket itt tudod elolvasni, és ha bármi kérdésed észrevételed lenne, ne habozz írni a lenti elérhetőségeink valamelyikén.

 

Ha elsők között akarnál értesülni a Screenist új feljlesztéseiről, vagy kedvezményesen vásárolni a részvényből, akkor kövess minket a Linkedinen, vagy iratkozz fel a hírlevelünkre, a Telegramcsatornánkra, vagy a Twitterünkre

A bejegyzés trackback címe:

https://screenist.blog.hu/api/trackback/id/tr4915185624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása